1924389.jpg

Voi kyrsä. Äiti aikoo viedä mut johonkin mettälenkille. Joo joo, on ihan jees syyspäivä, aurinko paistaa ja tirpat karjuu puissa mutta mä oon Mies enkä mikään lintubongari! Ei mua kiinnosta katella jotain kontiaisia jossain skutsissa. Mitenhän tästä oikein voi luistaa. Tarttee keksiä jotain pikku tuhmuuksia..

1924399.jpg

‘Ukkooo, missä sä oot?’ –tolleen se äsken huusi eikä meitsi vastannu mitään. Maastouduin vaan tänne sammaleen keskelle vankkureilla. Tosi kätevä tää maastokuosi. Ei tainnu isi aavistaa näitä valitessaan kuinka kätevät nää loppupelissä ovatkaan. Ehkä kuitenkin vähän eri tavalla mitä isi meinasi. Vitsi kun alkaa kyllä tässä piilotellessa ramasemaan. Raikas ulkoilma pistää vässäämään..

1924400.jpg

Toimiskohan tässä sama homma kuin karhujen kanssa. Leikin kuollutta ja oon ihan paikallaan niin mutsi ei huomaa mua tästä. Tsiisus miten innoissaan se jaksaa olla. Haisee joo tosi raikkaalle ja on ihana ilma..huoh. Onks toi joku vinkki mulle pitää kruppunarua jatkossa tiukemmalla ettei tuu niin paljon pierua? Itepähän siitä sit kärsitte jos meitsi ei marinoi ilmaa kotona tarpeeksi.

1924394.jpg

Kiinni jäin, fak. Joo pusi pusi ja olin hädissäni ja annan anteeksi. Et tod. jätä mua enää tänne yksin, hyvä huomio. Noi murkuthan meinas syödä mut. Yritä ite huitoa niitä pois jos kädet ei ihan vielä tottele pinsettiotetta. Joo haha, tosi hauskaa yrittää syöttää mut niille. Vie mut nyt äkkiä kotiin ja anna tissiä. Sen jälkeen meen hyppykiikkuun etkä häiritse mua siinä. Ja katokki että laitat sen vaipan missä on se keltainen isopäinen nalle siinä keskellä tai niin huudan.