No niin, nyt se on myöhäistä mun osalta.

Mulle tuli tänään jouluviha

Mutta en voi käsittää sitäkin äijää, joka yritti kiilata yli kymmenpäisen kassajonon juuri meidän edestämme. Meinaskohan se, että äidit ovat niin avuttomia ja koko maailmaa rakastavia että mä en varmaan sano mitään ja että meille sopisi odottaa vielä vähän lisää? Että ei mua tai Ukkoa varmaan haittaisi, jos mä vielä vähän pidempään kantaisin tylsistymisestä ja kuumuudesta karjuvaa lasta sylissäni työntäen samalla kärryjä toisella kädellä. Ja että Ukko rakastaisi itkeä niin paljon, että nauttisi hänen suomastaan lisähetkestä samalla kun muutama minuutti lisää olisi suorastaan musiikkia kaikkien muiden korville.

Not

Auoin sille päätäni ihan huolella. Sivalsin kunnolla mm. kysymällä kovaan ääneen että meinasitko kiilata itkevän lapsen?

Ja lähtihän se eunukki siitä litomaan jonon hännille.

Tälle mamalle ei v***uilla