Mä sain äsken kirjeen! Vastaus mun lähettämään kirjeeseen saapui! Tässä sanotaan seuraavaa:

Hei mama, (mun nimi oikeesti)

Oli kiva saada sinulta kirje.
Olit 6. kirjoittaja mutta otan sinut kirjekaveriksi. Pitkäaikainen kiinnostaa.
Älä huoli, en ole läski, hieman on mahaa tullut.
Käyn välillä salilla ja korjaan autoa.
Mulla on kans kax kisuu, nahkainen ja pärkki.
Tykkään viskistä ja musapuolella rokki ja poppi hyvää. Syön karkkia, nytkin suklaata suussa.
Tässä kuva, olin Roomassa kikolona.


2152626.jpg

TV Ukon isä (omalla nimellään, kumpikaan ei ole vielä paljastanut jarrupalaa..)

P.S. Käyxä leffoissa
P.P.S Mis kuva
P.P.P.S Mis mä oon?

Uijui, se otti mut kirjekaveriksi!! Mitä mä vastaan, oon ihan sekaisin??? Vähän kyllä epäilyttää toi kikolona oleminen Roomassa..? Siltähän tursuu hirvee rintaryijykin tosta paidan kauluksesta. Pitäsikö kysyy voisko se ajaa sen pois? Voikohan sillä olla joku tauti ton menneisyyden (vai onko se edes menneisyyttä, jos se on nykyisin vaikka hesassa kikolona??) takia? Jotenkin se on kyllä sekaisin, eihän se edes tiedä missä se nyt on. 

Vähän arveluttaa, pitäsikö tolle vastata? Nii joo ja mikä adjektiivi toi pärkki oikein on? Toinen kissa on nahkainen ja toinen pärkki...whattahel?